dimecres, 27 de maig del 2020

Rosari virtual - dimecres, misteris de glòria

Primer misteri: La resurrecció de Jesús.

  • Propòsit: Avui demanaré a l’Esperit Sant que m’ajudi a tenir sempre alegria en el meu cor.
  • Intenció: Perquè l’Esperit Sant il·lumini els governants, a l’hora de dictar les normes oportunes, en aquests moments difícils.

Segon misteri de gloria: L’Ascensió de Jesús al cel.

  • Propòsit: Jesús puja al cel, però no ens abandona. Ens envia el seu Esperit, l’Esperit Sant. Li’n donaré gràcies.
  • Intenció: Que l’Esperit Sant il·lumini l’Església, perquè es mantingui sempre fidel a Jesús.

Tercer misteri de glòria: la vinguda de l’Esperit Sant.

  • Propòsit: Avui resaré la pregària a l’Esperit Sant (us l’hem enviat aquests dies).
  • Intenció: Perquè l’Esperit Sant il·lumini els nostres mossens en el seu lliurament a la parròquia.

Quart misteri de glòria: L’Assumpció de Maria en cos i ànima al cel.

  • Propòsit: Li demanaré a la Verge Maria que m’ajudi a tenir una gran devoció a l’Esperit Sant.
  • Intenció: Perquè l’Esperit Sant aparti de la humanitat aquesta pandèmia, i l’ompli així d’alegria.

Cinquè misteri de glòria: Maria coronada Reina de cels i terra.

  • Propòsit: Maria va estar sempre fidel a l’Esperit Sant. Li demanaré que m’ajudi a ser també jo fidel.
  • Intenció: Preguem a l’Esperit Sant pel sant Pare i els Bisbes de l’Església. Que ens guiïn sempre pel camí del bé.

Amics i amigues. Seguim resant cada dia. Déu és que més sap, pot i vol alliberar-nos del coronavirus.

Durant el dia, podeu anar repassant els propòsits que heu fet en cada misteri.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada