dilluns, 18 de maig del 2020

Rosari virtual - dilluns, misteris de goig

Primer misteri: l’Anunciació de l’àngel a Maria
  • Propòsit: Déu parla quan un està atent i pregant. Així va ser a Maria. Intentaré estar atent al que Déu em vol dir.
  • Intenció: Preguem perquè tots entenguem què ens vol dir Déu amb aquesta pandèmia.
Segon misteri de goig: Maria visita la seva cosina Elisabeth.
  • Propòsit: Maria no pensa en si mateixa. Pensa com pot ajudar la seva cosina. Pensaré jo què puc fe avui pels meus.
  • Intenció: Perquè les persones malaltes no es trobin soles en el seu dolor. Que Maria els acompanyi. I que tinguin algú que “faci de Maria”.
Tercer misteri de goig: el naixement de Jesús a la cova de Bethlem.
  • Propòsit: Quanta estona es passaria Maria contemplant Jesús! No podria avui passar-me jo alguna estona contemplant-lo i agraint-li que s’hagi fet un de nosaltres?
  • Intenció: Preguem per tots aquells que han de decidir sobre les mesures millors per atacar la pandèmia.
Quart misteri de goig: Maria presenta Jesús al temple de Jerusalem.
  • Propòsit: Maria sap que el seu fill l’ha rebut de Déu, i a Ell el presenta. Avui agrairé tot el que he rebut de Déu (que és tot el que tinc).
  • Intenció: Per tots els metges, infermeres i personal sanitari. Que Déu els protegeixi del virus
Cinquè misteri de goig: La pèrdua i trobada de Jesús al temple de Jerusalem.
  • Propòsit: Maria i Josep el van perdre sense culpa. Jo el perdo pel pecat. Faré el propòsit de no fer mai cap més pecat.
  • Intenció: Perquè tots els pecadors (tots nosaltres) sàpiguen buscar Jesús, quan l’han perdut pel pecat. No podria jo preparar aquests dies una bona confessió?
Amics i amigues. Hem posat la nostra Mare, Maria, al centre de la nostra mirada. Ella ens porta tots dins el seu cor. Estiguem tranquils.

Durant el dia, podeu anar repassant els propòsits que heu fet en cada misteri.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada