dissabte, 30 de maig del 2020

Rosari virtual - diumenge, misteris de glòria


Primer misteri: La resurrecció de Jesús.
  • Propòsit: Jesús va passar de la mort a la vida. A nosaltres ens demana passar del pecat a la Gràcia de Déu. Ens ho demana i ens ajuda.
  • Intenció: Perquè tots els cristians tinguin un amor molt gran a Maria, la mare de Jesús i mare de l’Església.           
Segon misteri de gloria: L’Ascensió de Jesús al cel.
  • Propòsit: Jesús ha pujat al cel i ens hi vol a tots nosaltres. Com Maria, intentaré avui ser molt fidel.
  • Intenció: Perquè tota l’Església se senti cridada al cel. I camini pel món amb aquesta esperança.
Tercer misteri de glòria: la vinguda de l’Esperit Sant
  • Propòsit: Avui és la festa de l’Esperit Sant. Miraré sempre d’estar molt atent al que l’Esperit Sant em demana.
  • Intenció: Perquè l’Esperit Sant ompli el món de pau i alegria, en mig de tots els problemes.
Quart misteri de glòria: L’Assumpció de Maria en cos i ànima al cel.
  • Propòsit: Avui és l’últim dia de maig. Maria espera de mi una fidelitat als meus deures. Jo i demanaré que m’hi ajudi.
  • Intenció: Per totes les dones del món. Que siguin conscients i fidels a la seva missió de ser educadores de la humanitat, i cadascuna especialment en lloc on es troba.
Cinquè misteri de glòria: Maria coronada Reina de cels i terra.
  • Propòsit: Procuraré que el mes de maig (mes de Maria) no s’acabi avui. Posaré a casa meva una estampa o imatge de Maria, per recordar-la i pregar-li tots els dies, i amb tota la meva família.
  • Intenció: Encomanem-li avui a la Mare tot el problema de la humanitat causat per aquesta pandèmia. Que ella ens n’alliberi.

Amics i amigues. Hem posat la nostra Mare, Maria, al centre de la nostra mirada. Ella ens porta tots dins el seu cor. Estiguem tranquils.

Durant el dia, podeu anar repassant els propòsits que heu fet en cada misteri.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada