dimecres, 6 de maig del 2020

Santo Domingo Savio

Quan als set anys Domingo Savio va rebre la Primera Comunió, es va fer aquests propòsits:
1.- Jesús serà el meu millor amic. Parlaré amb ell tots els dies i el trobaré a la Missa de cada diumenge.
2.- Maria,  la meva Mare del cel.  Jo vull estimar-la sempre.  Cada nit li resaré l’Avemaria. 

3.- Vull fer feliços tots els qui m’envolten. Els meus pares,  obeint-los sempre; els meus professors, fent bé els deures; els meus germans i amics, servint-los en tot.

Domingo va complir els seus propòsits durant tota la vida. Va morir de malaltia una setmana abans de complir quinze anys. La seva vida és un model de santedat per als joves i nens. La seva festa se celebra el dia 6 de maig.

Mira aquest vídeo i, com l'Àlex i la Sara, aprendràs algunes coses més de Domingo Savio i també podràs respondre aquesta pregunta:

    Què vol dir ser sant?

Envia'ns la resposta i, sobretot, proposa't fer com santo Domingo Savio. Tu també ho podràs aconseguir!!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada