divendres, 29 de maig del 2020

Rosari virtual - dissabte, misteris de goig

Primer misteri: l’Anunciació de l’àngel a Maria

  • Propòsit: El “Sí” de Maria ens va obrir les portes de la salvació. Jo vull dir “Sí” a Déu en tot el que em demana.
  • Intenció: Preguem avui per tots els homes i dones que estan entregats a Déu i al servei dels germans.

Segon misteri de goig: Maria visita la seva cosina Elisabeth.

  • Propòsit: Maria sempre al servei dels altres. Jo també vull ser així. Pensaré com, avui, ho puc demostrar.
  • Intenció: Preguem avui pel Sant Pare Francesc i el nostre bisbe Salvador.

Tercer misteri de goig: el naixement de Jesús a la cova de Bethlem.

  • Propòsit: Com Maria i Josep, avui acceptaré qualsevol dificultat que em vingui, sense queixar-me.
  • Intenció: Per tots els nens que neixen sense perspectives de futur. Perquè Déu els empari sempre.

Quart misteri de goig: Maria presenta Jesús al temple de Jerusalem.

  • Propòsit: Intentaré que Jesús sigui el centre de la meva família.
  • Intenció: Per tots els mossens, perquè visquin amb profunditat la seva entrega total a l’Església i als fidels.

Cinquè misteri de goig: La pèrdua i trobada de Jesús al temple de Jerusalem

  • Propòsit: Si he perdut Jesús pels meus pecats, intentaré buscar el moment oportú que confessar-los.
  • Intenció: Per tots els cristians. Que les dificultats d’aquesta pandèmia, ens ajudi a ser més comprensius amb tots els qui pateixen.


Amics i amigues. Hem posat la nostra Mare, Maria, al centre de la nostra mirada. Ella ens porta tots dins el seu cor. Estiguem tranquils.

Durant el dia, podeu anar repassant els propòsits que heu fet en cada misteri.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada