dijous, 30 d’abril del 2020

Rosari virtual - dijous, misteris de llum

Primer misteri: El Baptisme de Jesús en el Jordà.

  • Propòsit: El Baptisme és una llum, que il·lumina la nostra vida. Buscaré quin dia el vaig rebre, jo i els de casa meva.
  • Intenció: Perquè en tota la nostra vida siguem conscients del que hem rebut, del que som: Fills de Déu.
Segon misteri de llum: Jesús en les noces de Canà.
  • Propòsit: El primer  miracle de Jesús, fou en favor d’uns esposos. Valoraré més la gràcia del matrimoni
  • Intenció: Perquè tots els matrimonis entenguin que estan sota la protecció de Déu i de Maria en totes les dificultats que se’ls puguin presentar.
Tercer misteri de llum: anunci del Regne i crida a la conversió.
  • Propòsit: Intentaré que en la meva família, tots millorin algun aspecte del seu comportament. Començaré per mi mateix.
  • Intenció: Perquè la pandèmia que patim ajudi a la humanitat a treure’s de sobre l’orgull i la indiferència envers els altres.
Quart misteri de llum: La transfiguració del Senyor a la muntanya del Tabor.
  • Propòsit: Intentaré que tota la meva família sàpiga escoltar la veu de Jesús. Jo seré el primer de fer-ho.
  • Intenció: Que tots els pares de família vegin qui profit en poden treure de les dificultats del coronavirus.
Cinquè misteri de llum: La institució de l’Eucaristia.
  • Propòsit: A partir d’ara, procuraré participar en l’Eucaristia, més i amb més fervor.
  • Intenció: Perquè les famílies cristianes sàpiguen valorar la missa del diumenge com l’acte central de tota la setmana

Amics i amigues. Hem posat la nostra Mare, Maria, al centre de la nostra mirada. Ella ens porta tots dins el seu cor. Estiguem tranquils.

Durant el dia, podeu anar repassant els propòsits que heu fet en cada misteri.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada