diumenge, 15 de març del 2020

La Comunió Espiritual




Comunió espiritual
Crec, Jesús meu, que estàs real

i veritablement  present en el cel
i en el Santíssim Sagrament de l'Altar.

T'estimo sobre totes les coses
i desitjo vivament rebre't
dins de la meva ànima,
però no podent fer-ho
ara sacramentalment,
vine al menys
espiritualment al meu cor.
I com si ja t’hagués rebut,
t’abraço i m’uneixo del tot a tu.


Senyor, no permetis que mai em separi de tu.

Comunión espiritual
Creo, Jesús mío, que estás real 

y verdaderamente en el cielo 
y en el Santísimo Sacramento del Altar.

Te amo sobre todas las cosas 

y deseo vivamente recibirte 
dentro de mi alma, 
pero no pudiendo hacerlo 
ahora sacramentalmente, 
veni al menos 
espiritualmente a mi corazón. 
Y como si ya te hubiese recibido, 
te abrazo y me uno del todo a ti


Señor, no permitas que jamás me aparte de ti.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada