dimarts, 2 de juny del 2020

Rosari virtual - dimarts, misteris de dolor


Primer misteri: Agonia de Jesús a l’Hort de Getsemaní
  • Propòsit: Jesús accepta la voluntat del Pare per la nostra redempció. Jo acceptaré avui qualsevol dificultat o dolor que em pugui venir.
  • Intenció: Per totes les persones que han patit i pateixen per la pandèmia. Que Déu els concedeixi la gràcia de saber acceptar aquests patiments.
Segon misteri de dolor: Jesús és assotat.
  • Propòsit: Cada assot que sentia Jesús era un acte d’amor al Pare i a la humanitat. Procuraré també jo a qualsevol patiment que em vingui, convertir-lo en un acte d’amor.
  • Intenció: Avui pregarem per la Rosa Fabregat, que ens ha deixat. Perquè Déu la tingui ja a la glòria del cel.
Tercer misteri de dolor: Jesús és coronat d’espines
  • Propòsit: Intentaré avui no fer patir a ningú, en cap aspecte.
  • Intenció: Que Déu es compadeixi de tots els qui pateixen, especialment per aquells que se senten com abandonats de Déu (en realitat Déu està més a prop nostre que mai).
Quart misteri de dolor: Jesús carrega –de bon grat- amb la creu, camí del Calvari.
  • Propòsit: Demanaré a Déu que sàpiga acceptar les “creus” que Ell vulgui donar-me, sabent que Ell és qui me les proporcionar... i per al meu bé.
  • Intenció: Que aquesta pandèmia ajudi a que la humanitat s’apropi més a Déu, que ens estima sempre i del tot.
Cinquè misteri de dolor: La mort de Jesús a la creu.
  • Propòsit: Demanaré ara a Jesús que m’ajudi a entendre el valor redemptor de la creu (de la seva i de la meva)
  • Intenció: Perquè tota la humanitat s’adoni de com Déu l’estima, fins a donar la vida per tots.
Amics i amigues. La mort de Jesús a la creu (mort voluntària) ha estat la nostra salvació. Mai donarem prou gràcies a Déu. Acceptant les nostres dificultats… estem també nosaltres redimint el nostre món.

Durant el dia, podeu anar repassant els propòsits que heu fet en cada misteri.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada